Plezz Leave Your Link..I'll follow u back ^_^

Thursday, October 6, 2011

Male vs Female Language


Lumrah....lelaki di ciptakan sgt berbeza drpd perempuan...samada dari segi fizikal, pertuturan, hati naluri & lain2..Allah S.W.T ,menciptakan lelaki dan perempuan sgt unik & istimewa. So, kita sbg manusia x blh nak mempertikaikan. 

Entry kali nie, aku nak share ngan korg sket sal sifat lelaki & perempuan..Actly, aku pun baru tahu hehehe...nie pun coz aku ambik subjek ni & lec aku gtau huhuhu..At least, after dis aku sbg perempuan fhm ler sket sebanyak sal org lelaki kan...cam 2 jgk org lelaki, pasni fhm la kn sal org perempuan hehehe..coz manusia diciptakan secara berpasangan...So, x rugi klu kita cuba memahami org lain. Barulah org akn cuba fhm kita. Right???

Aku pun bkn ler pro sgt kan bab2 nie...But, i'm just want to share with u...Aku tahu korg lagi advance bab2 nie hehe. Klu kita sbg, org perempuan menjadi ketua di ofis or di mana2 saja. Kita x blh terlalu emotion & menggunakan female language..Hah masa nie kita change sket cara kita kpd male language..Klu x, nnt kena cOp singa garang..xpun akan kena "hah nie yg aku x suka bos perempuan..perangai asyik nak emo jer dah garang..suka itu suka ini..bla bla bla bla..byk lg kan..teng2, takut jgk kan x kawin2 hahaha.

Imagine mcm cite "BINI2KU GENGSTER" hehehe...Pencapaian diutamakan, suami didahulukan..Eh, mcm pernah dgr jer motto ni hehehe...kOrg dah tgk blum???hehehe..



No comments:

Post a Comment

Terbaik Dari Ladang Hijau

Kalau ang rasa berani, cantik @ hensem..komen rr

Hubungan Blog 1 Dunia....Thank You so much :))

free counters