Plezz Leave Your Link..I'll follow u back ^_^

Sunday, September 18, 2011

Opss Raya Lagi & Welcome Mohd Azeem Danish

Arghh..dh lm rsnyer aku x update blog hehehe....ntah2 dh ada sarang labah2 yg bertakhta di dlm blog aku nie...siap ada scOrpion lg habaq mai...Aaah, nak x lambat lg kot nak kata salam syawal, merdeka & selamat hari 1MALAYSIA....dis year MERDEKA RAYA weh...pe2 pun moga MALAYSIA tanah tumpah darah kita aman & damai...rakyat bersatu padu (^_^)....Wahhh, bezzzzz kn raya????mesti kOrg raya sakan bgai nak rakkk!!!!pe mcm, everything OK ke?tahu ler open house byk lg, tp jaga mkn sama. kang x pasal2 ada yg kena penyakit hehehe.." SEDIAKAN PAYUNG, SEBELUM HUJAN " klu dah hujan pe pun x blh, hbs basah kuyup fever, flu & batuk pun mula menjelajah seluruh tubuh...NO..NO..NO...OK!!!!!hehehe...


Penat weh p beraya sana sini..sampai naik pening daaaa...perut kecik, mana blh mkn byk. so, mkn ciput2 jer... Bezzz raya thn nie hehehe...sume family blk. But, sedih jugak bila teringatkan org tersayang dah xde pergi wat slamanya..moga ROH mereka dicucuri rahmat. Kita yg masih hidup harus teruskan perjalanan......



Hah, nak story molly sket ngan kOrg..bezzz dis year 2011 skaligus aku dpt anak sudara 2 org...hahahaa..Yang di pangku dlm pic di atas nama MOHD AZEEM DANISH...comeyyy, cuteee...geram2 cam nak cubit2 jer hehehe...WELCOME MOHD AZIM DANISH.


Makk aiii, ramainyer anak saudara aku hehehe (dlm sedar x sedar, baru perasan)....hah, jgn main2 ni baru half. Ada lg yg menuggu...


Riang2 masa di hari raya.....Riangnya bertemu lagi, bagaikan bunga api di hati. Pabila bersua kembali, bagaikan langit memekar berwarna-warni...(=


Korg contohilah p.cik nie hehehe....pic ni aku snap masa nak kuar. Semangat mcm ni yg kita mau...hehehehe


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Terbaik Dari Ladang Hijau

Kalau ang rasa berani, cantik @ hensem..komen rr

Hubungan Blog 1 Dunia....Thank You so much :))

free counters