Plezz Leave Your Link..I'll follow u back ^_^

Sunday, September 18, 2011

Geng Outing Cuti Sem

Assalammualaikum geng hehehe...How r u??Ololololo..tOmeynyer sape yg ngah baca blog nie. Hah ni aku nak stOry sket sal masa aku kuar. Aiii, panas aku bila ada sikap pemandu yg xreti bahasa. Klu ang nak kona, ang bagi ler signal. pe yg susah sgt. dulu masa blajaq ambik lesen angpa x blajaq ka??bikin gua panas sajeeee...klu kena mula rr nak saman menyaman, mintak duit keta kemek tang situ la, tang sini la..nie aku nak berleteq dah nie. SABAQ, SABAQ....senyummmmmmmmmmm (^_^)...kpd pemandu di luar sana jgn wat mcm nie tau. slalunyer kes mcm nie driver pempuan, tp skrg lelaki pun sama. jgn nak diskriminasi kan pempuan jer hehehe. Oklah, xnak berleter dah nnt takut muka cpt tua hahaha...TC SUME!!!!

style suka hati snap pic kt umh org kihkihkih....

Hah ni tuan umah pun kami snap pic skali....hehehe

2 comments:

There was an error in this gadget

Terbaik Dari Ladang Hijau

Kalau ang rasa berani, cantik @ hensem..komen rr

Hubungan Blog 1 Dunia....Thank You so much :))

free counters