Plezz Leave Your Link..I'll follow u back ^_^

Wednesday, September 21, 2011

Majlis Nur Hanis Safiyyah..Welcome

Wahh...hati riang & bersyukur pada ALLAH S.W.T. utk sekian kalinyer aku dpt ank saudara baru lagi...klu yg previous baru2 nie dpt ank saudara lelaki, kali nie baby girl plak hehehe. Makin besaq laa family aku & makin ramai ler ank2 buah..Jenuh nk bg duit raya pasni hahaha...pakat bersusun beratur mintak (tgg keje dl rr hehehe)..


Akn kedengaran acu, nk duit hehehe..acu, nk nie...acu, nk nie...alahai hehe..xpe2 acu x kisah pn huhuhu...!!!janji nnt tlg acu sudahhh...hahaha..baby girl kali ni dinamakan NUR HANIS SAFIYYAH...welcome hanis, anda akn berada dlm 1 family yg besar. Kami sambut kedatangan anda (^_^)....Suka bila tgk rambut hanis, lebat & hitam sgt2 hehehe....dan lagi suka bila tgk hanis bila rambutnyer tlh dibotakkan hehehe. I mean majlis bercukur rambut hehehe...tembam hanis, 3.1kg...woww...Baru2 nie ada wat kenduri sket...majlis kesyukuran sambut kedatangan hanis & bercukur jambul serta berendoi...INSYAALLAH, nnt aku akn dpt ank saudara baru pada bln januari next year hehehe....amacam?kihkihkih...



Disaat memangku baby girl yg baru lahir...cute...


Bagi yg x tahu, nie la alat yg diperlukan semasa majlis cukur jambul....nie adat org2 tua dulu. Aku pun xth sgt, aku tgk jer...blajar ler sket2 hehehe...


HAHAHA...hanis dh botak...kan dh xde rambut. Nie lah wajah hanis before & after cukur jambul. Kepala dh botak. xpe2, hanis dont worry ok!!!Nnt rambut tumbuh blk, lg cantik tau..jgn nangis2 ok...


Nie plak semasa majlis berendoi, klu org utara kata ler..negeri lain aku x sure pgl pe..Tidoq dgn nyenyak skali hehehe coz didodoikan dgn lagu2 yg merdu oleh kumpulan wanita kg aku. Org pgl pe ntah, berdah kot..2 org kg aku pgl ler kn.Org lain aku xth hehehe...

p/s : acu x sabar nak tgg hanis membesar hehehe.....




No comments:

Post a Comment

Terbaik Dari Ladang Hijau

Kalau ang rasa berani, cantik @ hensem..komen rr

Hubungan Blog 1 Dunia....Thank You so much :))

free counters