Plezz Leave Your Link..I'll follow u back ^_^

Friday, February 10, 2012

Trends K-POP

Fuhhh...Korg pernah dengar K-POP??? of course, pernah kan...sekarang aku tengok dah jadi trend remaja ikut menyukai music, dressing ala-ala korea, kasut pun nak macam korea, makeup and macam2  lagi hehehe..Bukan remaja saja malah budak2 pun dah mula tahu K-POP..cayalah budak2 sekarang.Kalau zaman dulu macam "katak dibawah tempurung" but now, everything boleh jadi macam kata yg kita selalu dengar dunia dihujung jari.
Kalau aku berjalan2 di sopping mall pun banak yg ak dengar dorg pasang lagu korea..Anak saudara aku pun bukan main lagi, minat tahap cipan ngan K-POP..bukan saja music, but korean movie pun minat bagai tahap dewa ~ngeeee~.....




Aku pun mula2 dulu mana minat sgt K-POP pe bagai nie...langsung tak tahu, sehinggalah anak saudara aku mencetuskan fenomena dalam thumbdrive & laptop aku...aku try ler dengar best ke erk...Firstly, aku dengar boleh la..not bad!!!! 2nd day, best jugak...3rd day wooowwww awesome...gojes....artis K-POP yang setahu aku yang meniti dibibir setiap penggemar K-POP seperti superjunior, 2ne1, snsd (girl generation), ss501 and lagi..lagi & lagi hehehe...but, aku tak ler sampai sawan dengan K-POP nie...kalau yang terlebih ubat K-POP sampai ada jenis manusia yang konon2 nak cari awek/bf cam korean. Then dressing pun nak korea jugak..ishk2, memang sawan sungguh ler hehehe...




u know what, i love malaysian punyer music..sape lagi yang nak support our band & music, kalau bukan kita sebagai rakyat malaysia. Music malaysia pun ada kualiti jugak & boleh menembusi international award & music...such as yuna. Gua bangga ler beb, artis yang memakai hijab boleh sampai ke tahap yang membanggakan kita. Sape kata artis yang memakai hijab tidak boleh berjaya. kalau sape yang kata artis yang memakai hijab tak boleh sampai kemana...u r wrong...!!!!totally wrong!!!



No comments:

Post a Comment

Terbaik Dari Ladang Hijau

Kalau ang rasa berani, cantik @ hensem..komen rr

Hubungan Blog 1 Dunia....Thank You so much :))

free counters