Plezz Leave Your Link..I'll follow u back ^_^

Wednesday, December 21, 2011

Tabik Spring kat Ang






Ouwwwww....(puss in boots)....
Assalammualaikum....
Hah, sekarang kita dah penghujung tahun 2011 dah kan. Kejap jer masa berlalu dgn pantas, alih2 nak plak masuk tahun baru 2012...Alahai sedihnyer nak tinggalkan 2011 hehehe....
Pe kes kan...cam xde semangat jer bila dah hujung2 tahun ni, Tapi klu sebut jer YES mesti sume org semangat gempak giler..Ouwwwwww....YES, bkn Yes No okey...YES (Year End Sale) sape xnak kan....Masa nie ler korg leh jumpa brg2 yg korg suka dgn "BOOMBASTIC PRICE" gedebummmm...blh pengsan klu x control. silap2 blh terjatuh & ditimbusi dgn timbunan2 YES hehehe..Sekarang siap ada BIG SALE lagi hehehe, kan dekat nak christmas. Aku pun SOMETIMES xleh tgk jgk bab2 SALES ni hahaha...Aku juga mangsa keadaan YES...pe kes kan..masa shopping x ingat dunia. Itu nak, ini nak..klu boleh 1 shopping mall nak bawa blk then letak dlm umh..Ouwwww.....

Bila blk tgk pe yg dah dibeli, eh cantiknyer....wahhhh, sukanyer dapat beli nie.Besssstttt giler YES..hahaha...then start buka wallet...WHAT HAPPENNING??? where is my MONEY??? klu B.E.P "WHERE IS THE LOVE" huhuhu. Jeng, jeng, jeng mula berfikir "rasanyer cam aku beli sket jer td" "Eh,xkan tinggal byk nie duit aku?"...xpe2 dlm bank ada lagi duit aku, ada aku kisah...Next day, pergi bank nk withdraw duit...ATM pun berkata xde duit dik, duit dah hbs hehehe..Sape nak jwb? kihkihkih...Lastly, menyesal x sudah2. Nak tunggu GAJI? NEXT MONTH dik....nak tunggu LOAN? tunggu sem baru dik...AIYAAA, ini manyak susah mae...OUWWWW....kan dah kata...

Kena ler makan maggi sementara duit masuk hehehe...Bro, pinjam duit nanti aku bayar okey...

So, hah tepuk dada tanya ler selera kan..berbelanja biarlah berpada2 okey yer sume...YES tetap besssstttttt....JOM!!!!! hehehehe..Ouwwwww.....

No comments:

Post a Comment

Terbaik Dari Ladang Hijau

Kalau ang rasa berani, cantik @ hensem..komen rr

Hubungan Blog 1 Dunia....Thank You so much :))

free counters