Plezz Leave Your Link..I'll follow u back ^_^

Friday, June 24, 2011

Pergi tak kembali

15 Jun 2011 (5.00 am)



  • perginyer sorg insan yg ku pgl "ABANG".......hmmm,tkdir tlh menentukan sgalanyer, sesiapa pn x blh menghalang ketentuan ILLAHI....

    • On Wednesday, at 5.00 am.....my sis col me. huh, knp ler ye col pg2 mcm ni...org ngah tdo kn..!!!ak x pk pe2 pn yg -ve ms 2.....ak dgr my sis nangis...WHY??????....ht ak pn mula rs xsdp. YA ALLAH, pe dugaan yg akn aku hadapi......

  • aku tny my sis, knp nie....!!!!ye pn trs trg n gtau aku abg aku dh meninggal pkul3.30 pg td...my mum from kg col n gtau...YA ALLAH, jtuh air mata ku bl mndengar berita nie....aku di uji skali lg...knp aku?????ms 2 aku hny mampu beristighfar dan berdoa moga ALLAH S.W.T berikan aku kekuatan dan ketabahan ht dlm menempuh sume dgaan. ALLAH tidak akn menguji hambaNya dgn dgaan yg xmampu hambaNya hadapi. Aku n my sis OTW blk kg..hrp2 sempat ler kami melihat wjahnyer wat kali terakhir & slamanya....

    • perjalanan ku pulg ke kg, begitu sayu d hati....slalunyer org blk kg ht trasa gembira kn, mn x nyer bl smpai kt kg ad org sambut kita pulg. tapi nie, kita pulg utk melihat sekujur bdn yg kaku.......fikiranku kosong....!!!!hatiku sedih....jiwaku perit....!!!!

  • Sampai kt kg kul3.30 pm......arghh, aku x sempat...!!!!!mayb nie takdir aku xdpt jmp abg aku wat kali terakhir....Aku doakan moga arwah di cucuri rahmat & di tem[atkan di kalangan org2 yg beriman. wlaupn kita berpisah di 2 alam yg berbeza. aku x akan pernah berhenti utk mengirimkan doa. ........AL-FATIHAH..to all my frenz, thank 4 ur support....


No comments:

Post a Comment

Terbaik Dari Ladang Hijau

Kalau ang rasa berani, cantik @ hensem..komen rr

Hubungan Blog 1 Dunia....Thank You so much :))

free counters